Alla inlägg den 16 maj 2008

Av . - 16 maj 2008 19:10

Jag skickade en krans. Bad att budet skulle hänga den på dörrhandtaget om ingen var hemma. Skruvade samma dag ur ringsignalsknappen och kopplade ihop ledningarna så att klockan ringde konstant. Satte tillbaka brytaren, ville visa att jag bryr mig. Elektrikerns felsökning kostade 1500 bagis. Hällde ett paket opoppade majskorn genom brevlådeinkastet för att försäkra mig om att budskapet gått fram. 

Hatkärlek säger en del...men jag vet inte.

Gonzales

Av . - 16 maj 2008 19:02

Min avföring är återigen fast, jämn och fin.

Vet att hela Sverige hållt andan.

Tack för att ni bryr er.

Agaton

Av . - 16 maj 2008 18:29

Nu är dom ute på vägarna igen. Ett tragiskt vårtecken.

 I sina tighta förbannande trikåer cyklar dom på vägrenarna mil efter mil. Cykelhjälm, och smal slimmad sadel som skär in i skrevet.

Baken sticker upp precis som om dom gjort sig klara för grensling.

Hur roligt är det att cykla 15 mil på landsväg i motvind.

Själv tar jag tillfället i akt varje gång att preja dom av vägen och låta tutan tala.

Jag uppmanar svenska folket att utrota alla dessa" tävlingscyklister".

Konrad




Ovido - Quiz & Flashcards