Alla inlägg den 19 maj 2008

Av . - 19 maj 2008 18:17

 Nio ska bort..för gott!

Så var det då dags att ( penetrera ) ett kärt ämne. Kan man se på en rumpnisse att han är rumpnisse?

Texas: -Som jag sagt tidigare så skapade Gud mannen och kvinnan. Allt annat är frånstötande och en storstadsepedemi. Själv tappade jag kukhåren när jag var åtta. Det har visserligen ingenting med aktuell frågeställning att göra, men ibland behöver man öppna sig för någon.

Dom luktar illa också...negrerna alltså. Jag kan se på 100 meters håll om någon har kromosonerna i obalans. Då klipper jag till direkt.

Charlie Apa: -Känner mig lite stirrig idag och har klara koncentrations-problem, men min ståndpunkt här är helt klar.

Alla  har vi lika värde, anfettaminmissbrukare, bögar och taxichafförer. 

You name it. Fan vad irriterande det är när man gnisslar tänder. Oj nu fick jag stånd också. Nej och åter nej.


Sven Ketchup: -Jag säger bara....cara..cara mia...cara.. cara..mia.  


Ja så var också detta tunga ämne nedbrutet i detaljer. Hoppas nu att alla förstår att det är insidan och inte utsidan som räknas.


Ulvesson är det som naturlitvis ska bort. Han är ju skofetischt. 


Ovido - Quiz & Flashcards