Alla inlägg den 17 mars 2008

Av . - 17 mars 2008 11:31

Bäste Dr BoB

Jag skriver för att få råd angående ett litet problem jag har. Mitt underliv har sedan ett par månader antagit en allt mörkare färg och är nu egentligen helt svart. Det luktar också ruttet av det. Det har kliat ganska mycket. Redan efter några veckor uppsökte jag Vårdcentralen och fick träffa en läkare med ett namn jag inte kan uttala, än mindre stava till. Han ordinerade mig vitlök och yoghurt att stoppa upp i vagina. Denna behandling skulle göras en gång per dag i två veckor. Jag behövde inte vara avhållsam, tvärtom. Efter ett par dagar var det fullt i vagina och det var då problemen tilltog. Min man sover numera i eget rum och jobbar över väldigt mycket. Katterna vill inte komma in. För din bedömning behöver du kanske också veta att jag är transsexuell, lider av armsvett och mjäll.

Barbro/Benny


Bäste Barbro/Benny


Jag vill först börja med att säga att du måste gaska upp dig och inte vara så negativ. Var glad över att den utrikes födde läkaren antagligen heller inte förstod vad du sa. Hans ordination av vitlök och yoghurt  räddade antagligen livet på dig, och det finns värre saker att fylla sitt kön med tro mig. Hemska tanke om han velat klämma på dig eller t.o.m operera dig. Det är din man som egentligen äger problemet tillsammans med dina katter, han jobbar över och löper risk att bli utbränd, katterna orkar inte se din patetiska nuna. Detta bara för att du din slampa varit i Bukina Faso och sökt lyckan. Gräset är inte grönare på den andra sidan. Nu var jag hård men rättvis.

Jag tycker att du och din man ska åka iväg någonstans över helgen. Varför inte till ett spa där ni kan rå om varandra. Att dina mjäll faller som manna på dina axlar är bättre än att stora hårtofsar fastnar i din borste. Men att du är transa kan inget hett bad eller oljor i hela världen kurera. Där är du tyvärr rökt.



Dr BoB

Ovido - Quiz & Flashcards