Alla inlägg den 19 mars 2008

Av . - 19 mars 2008 20:45

OK, det började med att grannen klippte ner min häck för 8 ½ år sedan. Han frågade inte mig först utan bara klippte ner den. En del grenar hade också trillat ner på min sida så jag var tvungen att städa. Då slutade jag hälsa på den jäveln. Så gör man bara inte! En sommarkväll släppte jag ut luften på hans däck. Nästa morgon när han hade bråttom till jobbet körde han fort iväg från sin garageuppfart och ut på gatan men eftersom jag bara släppt ut luften på ena sidan blev bilen svårmanövrerad så han krockade med ett farthinder ute på gatan. Det var gott att kunna stå på trappan och skratta. Han såg väldigt snopen ut. Det kan han ha, den jäveln.

Nästa grej jag gjorde var att ringa polisen när han grillade och hade gäster hemma en sommarkväll. Det förstörde definitivt deras kväll. Återigen kunde jag stå på trappan och skratta.

Nästa dag kom han över och frågade ”vad jag höll på med”?. ”Det vet du mycket väl”, sa jag. Du ska inte tro att du kan komma här och jävlas med mig ditt jävla anus skrek jag till honom och slängde igen dörren. Sedan hällde han motorolja i min brevlåda osv. Så här har vi hållit på nu i nästan 9 år. Snälla, TV3 hjälp oss! Vi vet inte vad som gick snett men vi vill inte ha det så här. Kan ni inte se till att grannen ber mig om förlåtelse? ...................

Ovido - Quiz & Flashcards