Alla inlägg den 9 april 2008

Av . - 9 april 2008 12:03


- Ni är ju full Mr Churchill, sa kvinnan  på stolen bredvid  i överhuset.

-Javisst är jag det, och ni är gräsligt ful. Skillnaden är bara den att
imorgon är jag nykter.

- Om jag vore gift med er Mr Churchill så skulle jag förgifta ert morgonkaffe.

- Gott så, och om jag vore gift med er min sköna så skulle jag med glädje dricka det, svarade den gode Winston.



Av . - 9 april 2008 11:52

Här har vi då 84 åringen. Mannen som givit 100 000 % årlig inflation och Dr Skit ett ansikte.  Bakom till höger i bild ser vi generalen Bongo Mazulo. Uppväxt i en rishydda långt åt helvete ute i buschen och far till både

sin dotters och systers barn.

Allt kommer nog att bli bra...bara mamma får bakat.

Av . - 9 april 2008 10:52

Hej Dr. BoB!

Jag heter Nestor " Lalle " Laureen, är 40 år och slutade suga på tummen för ganska exakt 2 månader sedan. Allt verkade frid och fröjd tills i morse då jag vaknade upp i fällknivsställning med min erigerade" vove " i truten. Har alltid varit välutrustad, men aldrig tidigare kränkt mig själv på detta sätt. Min fråga till dig är om jag måste välja mellan kuk eller tumme, eller om detta var en engångsföreteelse. Snälla hjälp mig jag är desperat.

Lalle 


Bäste Lalle

Det är nästan lite som att välja mellan pest eller kolera. Hade du varit homofil hade naturligtvis valet varit enkelt, men utifrån ditt brev att döma så tillhör du minoriteten heterosexuella.

Kanske är det bäst att du tillsvidare återgår till tummen.

Lycka till

Dr. BoB




Ovido - Quiz & Flashcards