Alla inlägg den 11 april 2008

Av . - 11 april 2008 20:42



Efter många och långa rykten kommer nu Teletubbies ut ur garderoben och meddelar att de är homosexuella och har gruppsex mellan tagningarna. Gipsy säger ”Jag tycker om att slicka på Laalaa” och Poo säger att ”Tinky Winky har ett underbart anus.”

Varumärkesinnehavaren SuckMyDick tycker det är olyckligt att avslöjandet kommer så här inför en ny TV-säsong. ”Det var ju inte meningen att någon skulle veta” säger Mr. Fruitcake på SuckMyDick Ltd. "Dessvärre har dom börjat slira in på bondage och bajslekar så det ser inte så bra ut". Håller dom på så här kommer nog serien att läggas ner snart, säger Mr. Fruitcake. Men Mrs. Bukkake tycker att ”Det här är bara början!” Vi ska starta något nytt, säger hon och försvinner med ett vitt klet i ansiktet.




Av . - 11 april 2008 13:50

Ännu en underbar dag….. Vaknade även denna morgon upp ur en våt dröm, tyvärr alltför våt.  Drömde att jag befann mig i Thailand och spelade golf. Där har banorna 19 hål …om man räknar med caddyn. Stod på tionde green tillsammans med Bobby Brown och skulle putta för en birdie…när plötsligt en våt dusch sköljde över mig. Trodde först att det var ännu en tsunami, men det visade sig istället vara en Golden shower från fyra feta tyska bögar i svarta stringtrosor, halslänkar i guld och klackringar. Dom hade blivit sura för att vi spelade för långsamt och valde att visa sitt missnöje på detta sätt. Onödigt om du frågar mig. Sedan vaknade jag, och sprang som vanligt ut på balkongen och skrek ut allt vad jag orkade ”prima primörer rackarns bananer”. Det har blivit som ett mantra och en daglig ritual som håller borta den värsta ångesten. Tog sen en dusch, drog lite i voven, klädde på mig, åt frukost och begav mig till busshållplatsen. På sistone har restiden till arbetet tenderat till att dra ut på tiden. Har nämligen fått problem med slutna rum, öppna platser, platser med lite folk, folksamlingar, dörrhandtag m.m och ibland måste jag hoppa av vid varje hållplats och invänta nästa buss. Det tar en jävla tid innan jag kommer fram. Jobbar på en verkstad som tillverkar miniatyrköksoffor i trä. Inte  riktigt till dockskåp utan snäppet större. Sofforna går på export till Japan, och  öppnar man sofflocket så har man vips en förvaringsplats för älgspillning,  stoff från nermalda noshörnshorn och fårtestiklar. Nu avslutar jag för nu, men nästa gång ska jag berätta om min chef Svante som är bög, mina arbetskamrater tjocka Maja och stornästa Benny som är swingers. 

Ha det

Kent Killen   

Av . - 11 april 2008 06:56

Eller in swedish: Ha de Gött i hälja!

Av . - 11 april 2008 06:50

Provade din rekommendation med Kukohårmaxin och det funkade ju. Men varför i helvete sa du inte att man inte skulle ha det på huvudet för? Nu har jag fått skallen full med pubishår. Det ser ju fan inte klokt ut!

Gonzo 

Av . - 11 april 2008 06:48

Kinesiska regeringen blir alltmer hårdför i sin bekämpning av Falu Korvanhängare i och utanför Kina. En ICA-handlare i Mora fick sin Falu Korvavdelning sönderslagen av kinesiska diplomater igår. Även andra korvanhängare blir drabbade. I Köpenhamn blev i lördags Pölsemannen tagen för Falu Korvanhängare och blev smädad och fotograferad av skrikande kineser. Världen över demonstreras nu för Falu Korvens rätt till existens och frihet. T.o.m senap har blivit bannlyst i Peking i syfte att förhindra eventuella associationer till Falu Korv.

En Falu Korvanhängare som nyligen lyckats fly från ett av fängelserna i Shanghai berättade gråtandes till AFP att de tvingats se på när Falu Korv maldes ner i köttkvarnar och sedan eldades upp i stora ugnar. Den tyska premiärministern har också tagit till orda och säger: ”Idag är det Falu Korv - imorgon är det Knack Wurst, vi måste sätta stopp för det här.”



Ovido - Quiz & Flashcards