Alla inlägg den 28 april 2008

Av . - 28 april 2008 18:30

Benny Groda har hoppat av.

Kvarstår gör Sven Ketchup, Charlie Apa och Texas. Dom bildar nu istället en Triad, med syfte att axla Dr. BoBs mantel.


Är alla zigenare tjuvar och rövarpack ?är dagens infekterade fråga som ska under luppen.


Texas: Jag vill nog påstå att denna fördom till 90% är underbyggd med solida fakta. Tror även att detta  generellt kan sägas gälla storläppade negrer.

 Däremot tror jag  inte att negrer har större " vovar " än vad vi vita har.

Kan också meddela att min sandréfärgade peruk från -74 fortfarande funkar och att " har jag e flaska så drecker jag...har jag bilnöckel så kör jag ".

Charlie Apa: På sjuttiotalet innan jag utbildade mig till Pundare jobbade jag på en bensinmack. När ett gäng zigenare klev in i butiken så kunde man se hur varorna avdunstade från hyllorna, men ingen registrering i kassaapparaten var gjord när de gick ut. Tråkigt att dessa människor inte förstår hur illa detta skadar deras redan skamfilade rykte. Själv fick jag sparken för att jag " ollat " alla livsmedel i butiken. Det var första gången jag var med på TV förresten. Intern övervakningskamera.. men ändå.

Sven Ketchup: Jag körde över en zigenare med flakmoppen för några år sedan, två gånger faktiskt. Något ytterligare att tillägga i just detta spörsmål har jag inte.


Rosa Taicon låter hälsa att bilaffärerna går bra.


Nu hoppas jag att vi en gång för alla slagit hål på myten om det tjuvaktiga zigenarsläktet.


Nästa vecka är det dags att ta upp den alltid lika aktuella frågan " kan man se på en homofilare att han vill ha vove i rectum "


Simma Lugnt

Ovido - Quiz & Flashcards