Alla inlägg den 23 april 2008

Av . - 23 april 2008 19:28

Hej igen

Nu är det min pojkvän Frank igen. Han hävdar att det är skönt att köra en ohyvlad träpåle i min stjärt. Jag tycker inte det! Det svider och jag får problem när jag bajsar. Nu undrar jag hur långt (upp i anus) man ska släppa sin partner ?

Lutz


PS. Mina rektala inkontinensbesvär kvarstår men efter ditt råd att sätta blöja utanpå byxorna så slipper jag nu ifrån kostnaderna för rengöring i alla fall. Tack !


Bäste Lutz

Det är du och ingen annan som ska sätta upp gränser för hur långt upp i ditt rectum Franks vilda fantasier ska få husera. Det är dig det ska kännas skönt för. Hyvlat eller ohyvlat är en smakfråga.

Kom också ihåg att ett nej alltid är ett nej.

Gott att höra att blöjan gör susen.

Ta hand om dig.

Dr. BoB 




Av . - 23 april 2008 19:21

Någon borde skriva en (humor)bok om försvarsbudgeten som varje år är en uppenbarelse för både politiker och militär. Politikerna blir chockade över kostnaderna (som de ju sett året innan och året innan och året innan ….) och militären blir chockad över att de måste spara. Men båda sidor är lika ovetandes om vart pengarna tar vägen - varje år!…….. Jeeezzus.

Av . - 23 april 2008 19:01

Finns det någon av alla dessa chefsekonomer som gjort en cost-benefit-analys på supandet? Överstiger kanske skatteintäkterna kostnaderna för individernas arbetslöshet och vård? Trots bidragsutgifter kommer ju det mesta tillbaka via Systembolaget. Jag bara undrar.

Av . - 23 april 2008 18:47


Igår hade jag lite otur när jag skulle till jobbet.

Klev på bussen och satte väl skosulan i fel vinkel mot yttersta kanten på ett av stegen, varvid jag halkade och trillade handlöst framåt och slog huvudet i biljettapparaten. Det hördes en konstig resonans i huvudet, jag såg stjärnor överallt och sedan blev det svart. När jag vaknade höll ett par ambulansförare på att baxa upp mig på en bår. Flera passagerare var arga och skrek ”Kan du inte se dig för din jävel!” och ”Vi blir försenade!” Det kändes säkrare när ambulansdörrarna stängdes och vi rullade iväg mot Sahlgrenska. När vi kom fram till sjukhuset var det första de gjorde att ge mig ett lavemang. Varför vet jag inte riktigt men de hade väldigt roligt.

Nåväl, de la in mig på observation.

När ronden kom skulle jag vara artig och resa mig upp lite i sängen så jag kunde hälsa på läkaren. Jag fick i all hast tag i en sladd med en knapp på och lyfte mig upp. Dessvärre satt sladden fast i en ställning som tippade framåt och träffade läkaren i huvudet med en väldig kraft. När han reste på sig såg jag att han fått ett kraftigt blödande sår i pannan. Han var pionröd i ansiktet och skrek åt mig: ”Titta vad du gjort din jävla klant!”. Han torkade bort blodet med en näsduk och vände sig till sköterskan och sa ”Det som är fel på honom kan vi tyvärr inte bota - skicka hem fanskapet!”.

Så de körde hem mig i en taxi som gick på 1100 kronor. Nåja, jag får göra ett nytt försök imorgon.


Ovido - Quiz & Flashcards