Alla inlägg den 25 april 2008

Av . - 25 april 2008 23:47


När ni nu ska lägga ner Dr. Bobs frågespalt vill jag ge mina sista ord och passa på att be om förlåtelse för allt ont jag gjort under min tid inom skolan.

Jag inser nu att jag inte skulle delat upp eleverna i en "acceptabel" och en "icke acceptabel" grupp utifrån min politiska övertygelse. Jag förstår att jag behandlade borgarsvinens barn som just svin. Det var ju inte deras fel att de fötts i fel familj, stackare. Jag ber också om förlåtelse att jag inte hade en förklarande kärlekstext under mitt idolfoto av C.H Hermansson på mitt kontor.  Men jag är fortfarande stolt över att jag och min kollega visade sanningsfilmer från DDR innan detta föredömliga rike föll för ondskans krafter. Stasi tyckte i alla fall att jag gjorde ett bra jobb. Mitt Karl-Marx-skägg bär jag stolt, trots tejpen. Likaså min utanpåsittande blöja. Mitt anus svider och jag stinker fekalier. Men det gör inget för jag har ju ändå min älskade Frank.



Av . - 25 april 2008 21:27

ÖB meddelar att han just funnit sin kuk. Sökandet efter miljonerna som försvunnit i försvarsbudgeten fortsätter.

Av . - 25 april 2008 21:04


Ja vill bara säga att min löneutveckling ä viktigare än nåra jävla "Sickos" som dör i cancer eller nåt. Va kan ja göre annat än att strejke? Om nån blitt sjuk just nu så ä de jävlit dåli tajming. 

Doris / Karlstad

Ovido - Quiz & Flashcards