Direktlänk till inlägg 11 april 2008

En favorit i repris.....av BoB

Av . - 11 april 2008 13:50

Ännu en underbar dag….. Vaknade även denna morgon upp ur en våt dröm, tyvärr alltför våt.  Drömde att jag befann mig i Thailand och spelade golf. Där har banorna 19 hål …om man räknar med caddyn. Stod på tionde green tillsammans med Bobby Brown och skulle putta för en birdie…när plötsligt en våt dusch sköljde över mig. Trodde först att det var ännu en tsunami, men det visade sig istället vara en Golden shower från fyra feta tyska bögar i svarta stringtrosor, halslänkar i guld och klackringar. Dom hade blivit sura för att vi spelade för långsamt och valde att visa sitt missnöje på detta sätt. Onödigt om du frågar mig. Sedan vaknade jag, och sprang som vanligt ut på balkongen och skrek ut allt vad jag orkade ”prima primörer rackarns bananer”. Det har blivit som ett mantra och en daglig ritual som håller borta den värsta ångesten. Tog sen en dusch, drog lite i voven, klädde på mig, åt frukost och begav mig till busshållplatsen. På sistone har restiden till arbetet tenderat till att dra ut på tiden. Har nämligen fått problem med slutna rum, öppna platser, platser med lite folk, folksamlingar, dörrhandtag m.m och ibland måste jag hoppa av vid varje hållplats och invänta nästa buss. Det tar en jävla tid innan jag kommer fram. Jobbar på en verkstad som tillverkar miniatyrköksoffor i trä. Inte  riktigt till dockskåp utan snäppet större. Sofforna går på export till Japan, och  öppnar man sofflocket så har man vips en förvaringsplats för älgspillning,  stoff från nermalda noshörnshorn och fårtestiklar. Nu avslutar jag för nu, men nästa gång ska jag berätta om min chef Svante som är bög, mina arbetskamrater tjocka Maja och stornästa Benny som är swingers. 

Ha det

Kent Killen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av . - 20 april 2009 23:08

Mr Kuk meddelar veckans modetrend: rosa trikåer, gummistövlar i turkos, scarf samt keps med fruktimitationer. Självklara accessoarer: surrande analplugg i tunn guldkedja runt halsen och ett par Elton-John rutor på näsan. Glöm inte fjäderboan i senaps...

Av . - 20 april 2009 00:33

För dig  som tror att Hitler lever och kör Taxi i Hamburg eller gör reklam för Lacoste kan jag bara säga att han idag isåfall skulle fyllt 120år! Okej? ...

Av . - 20 april 2009 00:08

Har legat spjälkad och gipsad i ett halvår men nu är det dags att träna upp fingrarna! (för att inte tala om övriga kroppsdelar).   Var är mullvaden Mona? Kan någon jaga fram henne med rök? NEJ - Förresten för fan gör inte det, hon bara biter sig sj...

Av . - 12 november 2008 12:39

se länk BINGOLOTTO och LOKUS till höger

Av . - 12 november 2008 12:27

 " Stickningen har gått riktigt bra på eftermiddagens möte. Det är inte så snyggt men ska repa upp detta så småningom och börja om när fingrarna gör lite mer som jag vill att de ska göra"  Fredrik Federlay    Det finns väl inget som är så avkoppland...

Ovido - Quiz & Flashcards